IKUT IKUTAN

Tuesday, March 29, 2011

~tErimA KasiH~

NUR NADRENA NADIA BT KADIR
aku telah menganggap dirimu sebagai KAKAKku...
terima kasih atas segalanya...
aKu sayaNG kamu

SITI ASMAQ BT MUHAMAD
aku menggelarkan dirinya sebagai iBU..
juga kakaKku di UPSi dan selamanya insyAlLAH..
terima kasih ibu..
atas seglanya..



AZILA BT SAHMAN
kakaKku jua..
terima kasih jugaKK..
atas segalanyA...

WAN SHAIRAZI B WAN SHAHRIN
adikKu..
thanks ea dikkk...

kepada kamu berempat..
AKU SAYANG KAMU SEMUA...
sayang xterhingga..
u're my siblings here, now, and forever..
i willl alway remember oll of you..

terima kasih sbb menceriakan hidup saya...
terima kasih sbb menjadi shabat yang setia disisi saya...
terima kasih sebab segalanya...

yang paling penting korg telah mencerIAkan hidup saya setelah hati saya dilukaI oleh dIA...

tenGS alOt....luv u AlL..
muahh!!3x


::tetibA plak nk cte sal korg....rndu korang  ni...::

1 comment:

  1. terima kasih kerana memberi peluag itu kepada ibuu untuk menumpang kasih denganmu...ibu sayang sgt kat adik..miSS u a LotT...ibu akan rindukan anak ibu nie....nakALLLL

    ReplyDelete