IKUT IKUTAN

Wednesday, March 16, 2011

~Disaat akU mEncintaimU~


Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan dirik
u pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu

Aku sangat mencinta

Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu

Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Maaf sungguh ku tak bisa


Untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu

Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta
Aku inginkan diri mu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu

Aku sangat mencinta


ade sbb sebenarnye nape aku post sal lagu nihhh....
aku rase cam terkena ngn diri aku plak bila dgr bait2 lagu ni..
tmbah2 plak bila kakak NADRENA NADIA bukak lagu mase gerak kerja explorace tadi...
mmg ase cm nk nangiS la kan..
sedihh wehh!!
siyes sembang(tru kakak ku NARENA NADIA)
huk99

dah ditahan mutiara jernih ini kuar tp aku xberdaya...
mutiara jernih itu jatuh jugak di pipi..
huhu..
aku maLLu sbb 
dia ade di depan Ku waktu itu..
tambah2 plak , dia tgk aku waktU itu..
lagi la kaNN..

aku harus kuat depan DIA..
aku xleh tunjuk aku lemah sbb dIA pergi meninggal aku disaat aku mula mencintainYA..

MIA MAI WAKANA( nama fB aku) 
kamu bleh lupakan sume kenangan tu lahh..
buy it take a long tyme...
so u mUST stRONg dear!!~


p/s: be STRonG!!
tQ~
salam~

No comments:

Post a Comment