IKUT IKUTAN

Friday, March 4, 2011

selamaT TINGgAL

awakkk..
plissss la..
jgn tglkan saya....
sayang xsanggup wak...
sy xsanggup sedih bila awak tglkan saya...
saya lebih rela sedih dan awak ada di cc saya...
saya nk awk je..
nk cintai awk..
nk sayangi awak...

tapi lau itu keputusan awakkkk....
saya akan cuba menerimanyaaa...
but i cant la...
saya xbleh lau awak jauh dari saya...
saya cintaka awakkk...

bila awak dah ckp awak iginkan hidup sendirian...
ok fine!!!
saya xnk trima keputusan awakkk....
xkiralah...
lau awak tinggalkan saya jugak..awak terima la padahnyaaa...
(gaya cam ugutan kan...padahal xsggup nk bt pape pun.)
juz nk sedapkan hati diri sendri jek~~

aku xkan meninggalkan kamu...
kerana ku tahu seandainya aku meninggalkan mu..
kau akan balik ngn perempuan itu...
aku xkan biarkan perempuan itu memilikimU lagi setelah dia meninggalkan kau ...
jadi sampai bila2 pun aku xkan meninggalkan mu dan xkan melepaskan mUU..
kAmU igt itu yeee...
AKU XKAN PERNAH BERIKAN PELUANG ITU KEPADANYA ...
walaupun aku taw kaU lebih menyayanginya dari KU....
i want to a cruel person stat now!!!
KAHKAHKAH~~gelak jahat..

No comments:

Post a Comment