IKUT IKUTAN

Friday, March 4, 2011

ALHAMDULILLAH...dapat jugak berkongsi kAsih walaupun hanya seketika

terima kasih tuhann...
terima kasih ALLAH...
kau berikan aku nikmat untuk menyayangi dan mencintai dia walaupun seketika...

alahamdulillah dapt jugak aku nk merasa ape yg orang lain rase...
cintaku yang dulu jauh dari pandangan mata ku...
cinta yang bakal meninggalkan ku ada di hadapan mata...
cinta yang bakal meninggalkan aku merupakan cinta yang paling aku ingin kan selama ini...
alhamdulillah...
dapt jugak aku merasakannya...

aku dapt merasakan bhgianya aku ketika itu sewaktu bersamanya..
aku merasakan dunia ini aku yang punya..
aku rase ingin memilikinya walau ape jua sekalipun...
aku rase ingin bersamanya walau sesaat pun..

dlu keegoan ku melonjak-lonjak ketika bersama yang jauh
tp keranamU cinta hatikU...
aku merendahka egokU...disebabkan terlalu sayang dan cinta kamu...


tQ aLLAH..
kerana meminjamkan rase ini untuk berkongsi bersamanya walaupun hanya seketika..
pengalaman dan kenangan ini xkan aku lupakan sampai bila2..
betapa cinta dan sayang aku terhadap dirimU..
aku sanggup lakukan ape saja untukMu..

TQ ALLAH...
kerana menganugerahkan rase ini kepdaKu untuk menunjukkan kasih dan sayang kepada nya..
tQ AllaH.
tQ ALLAH...

ku mendoakan agar kami akan sentiasa bahagia an boleh terus bersama untuk selamanya...
saya xkan pernah berhenti mencintai dan menyayangi mu wahai CINTA HATIKU...

~~~tQ~~~

No comments:

Post a Comment