IKUT IKUTAN

Tuesday, March 15, 2011

~ExciteD dan TerujA~

xterkata..
mmg excited...
when he happpy..
i will hapyy to00...

kat cni bukan nk citer sal dia hepi ke x..
tp nk cte sal oNe msg nihh.
xpasan pun mase mula2 bace msg tuu...
tp bila nk delete that msg..
bawu la terpERASAN sal msg tu...

awak salah type ke??
or mmg nk type cm2??
or sje je nk tunjukkan SAYANG seorang abG kepda aDIknya..
berbunga2 la hati mase tuh kann...
cmni la agaknyer hati berbunga kat dalam tu ekk...heheh


tp kan pada sy...
awak saje kan nk type cmtu kaaannnnn....
sjE je KANNN...
saya xkisah pun wak..
suker ade LAhh...
sbb dah lame awak xpGiL cam g2...
kiki99

mf ckap la...mo0d menggtal skrg nih menjadi2...
msg nyer berbunyi..(ade bunyi mse msg sampai jek...)
"xdla SYG..........."
cmtu la..pnjg agy sebenarnya..mlas nk type sbb yg blakg2 tu xpenting pun..
heheh..

aku pk2 blik...
xkan salah type koTT...
lau pk....sYG tukar jadI saYA...
cm xmatching plak gabungan  msg tu....huk99
mmg sYg kot..(xyah pk byk33...)

saya taw...awak sAyang sy lagi kann..
cuma awak menafikannyer..
kann??
speechless

saya harap awak akan terus menyayangi saya cm dlu...
sbb sy masih SAYANG..CINTA...RINDU...KASIH kat awak cm dlu jugak..
xpenah berubah,,,...
kalaupun berubah...berubah menjadi makin sayang..bukan berubah kepada makin benci.....
saya xkan pernah benci awak taw..

k la..mlas nk tulis dah..kui99

tQ~
salam~
see u next coretan tantang diA...


No comments:

Post a Comment