IKUT IKUTAN

Monday, March 7, 2011

susah hati sgt2..

mak oii..
nape susah ahti sgt ni..
bgun dri tdo..hati ok lagi..
then solat asar...
hati masih lagi ok..
tetiba tyme nk turun g beli makanan kat cfe...hati ni cam ade sumting wrong jek..
rse susah hati sgt2..
xtaw la susah hati sal ape kann...
tp yang pasti mmg aku susah hati sgt3...

sampai je kat cafe...aku order makanan...
hati masih pada keadaan yang same...
cuakk..+ susah hati...
tanpa segan silu...
aku msg CHS..
aku tye die...ok x arini...
dia cakp ok je..xde pape pun...
mase tu hati aku jdi lega skit dari td...

aku dan die continue msg...
at last die pun ckp ..die ok je...cume ade kuar darah skit...
mase tu aku rase wisau sgt2 an..
aku tye die kat bhgian mane kuar darah,,,
die cakp kat bhgian tinge..skit je katanya....biasalah tekanan air yg kuat...
lpas aku taw keadaan dia....
aku rase lega..
perasaan susah hati kian hilang...
jadi aku rase susah hati sbb dia kuar darah kat tinge je ke??
lau lagi truk dari tu xatw la pae yg aku kan rase kann...
tp papeponn..i tetap wisaukan awk...

ApekAh peraSaan SusaH Hati hadIr disebabkan Aku terlalU wisaukaN keadaaN diA di saNa OR ape mAksud disebaLIk rase suSah hati yang tetiBa hadiR petaNg tadii...??

aku harap CHS dapat jaga diri dia dengaN baik di saNA,,,aku jauh dengannYe buat mase sekarang....

p/s:walau jauh aku akan tetap mengingati kamu wahai CHS...
miSS u CHS..
tQ~

No comments:

Post a Comment