IKUT IKUTAN

Thursday, March 3, 2011

xSperTi 3minGGu dulu


3 minggu...
ye...
3 minggu hubungan kami...
kejap nyer kan..
dah ade msalah yang besau la bagi kami...
belum lgi 3 bln...3 tahun...3 abad...
baru je 3 minggu kannn...
tp bukan itu yang kami nk,...
mgkin itu dugaan kami hubungan kami..

sedih tetap terasa di sanubari ini.,...
kepiluan menghantui diri..
walau ape pun yang berlaku n terjadi MAIZATUL AKMA mesti tabah dan KUAt menghadapinya...
itu hanyalah separuh ujian cinta la MAIZATUL AKMA..
jgn sedih2 tawww...

tp saya merasakan sesuatu dalam diri awak..
awak tidak seperti 3 minggu dulu...
awak tidak seperti masa saya mula2 mengenali awk...
awak berubah ea...
awak konfius ea...
awak nyesal ke kapel ngan saya sehinggakan awak keliru untuk memilih antara satu..

if u say u luv me more than u luv her,,,
why should u be compius???
nape??
nape??
saya taw awak masih sayangkan dia kan,...
saya faham la...
ini bukan kali pertama saya lalui sume nih...
ni kali ketiga..
awak taw x..

tp disebabkan saya AMAT SAYANGKAN AWAk...
saya sabar dan cuba berfikiran positif untuk membantu awak membuat pilihannn..
saya nekad untuk menjadi "a part of solution not a part of problem" 4 u...
i promise to help u to make the bez decision for your future life...
u can choose sama ada saya atau dia...
if dia menjadi pilihan awak..saya akan terus sokong  awk n terus sayng awak jugak..
but if u decide to be wit me..i ll make sure that u are always happy dear...

tp semua keputusan di tangan awak...
saya hanya mampu menunggu jawapan itu...

hari ni..msg nagn awak...
tp nape xrase cam sebelum ni eh..
msg xhepi pun..suram je...
xsuker la g2....
cam ade GAp antara kite..

huh!!..bia la...ape pun nk jadi..jadi lahh...
malas dah nk pk...huhu....

yang jelas..u HAve change a lil bit dear...

No comments:

Post a Comment