IKUT IKUTAN

Saturday, March 5, 2011

tIdaK mAmpu Lagi...

ya ALLah ya TuhaNku...
KAU kuatkanlah hatiku ini..
KAU tabahkan perasaan aku...
aku xmampu lagi ya TUHAN...
akU xmampu LAgI yaALLAH...

kau kurniakanlaH aku akal yang waras dalam membuat keputusan...
seandainya dia telah tertulis untuK AKu dekatkan lah hati hati kAmi...
 yaALLAH...kau tabahkanlaH jiwa ku ini yang meronta ingin bersamanYA untuk selamaNya.....
subhanaALLAH....
astAGhfirulAALH....

dan seandainya dia buakn tertuliS untuK Ku AKU dekatkan jgK hati KAmi supaya kami supaya kami daapt menjadi sahabat seperti biasa...

jauhilaH perasaan bencI ...bosaNN,...tidak suka  daripada KAmi ya ALLAH...

yaALLAh..
sesungguhnya aku tidak mampu lagi untuk berada dalam keadaan ini,...
kaU pendekkAn laH keadaaN ini yaALLaH...
supaya aKu tidak merasakAn kepedihAn  itu....

semoga DIA mendengar luahan kU ini...
amiNN ya raBBAL alaMin.....

No comments:

Post a Comment