IKUT IKUTAN

Friday, March 4, 2011

HoT saNGaT saMpaIkaN aKU jeleSS..

HOt = panas
Hot = marah
hotdoG= anjing panaSs...
nGArOtt!!

kat cni ade beberape cite yang menerik...huhu
silaHH bace ea...

cerita 1

tarikh: 26 feb 2011
pada suatu malam...
aku dan diaaa
sedang dating...(dating kew??xpun...borak2 biase jep)
mase tu kat kawasan parking cafe...
tetiba ada 2 orang gadis berbasikal melalui dia...
mase tu aku xde kat tempat kejadian...
awek2 2 tgk jep kat dia...
sbb die pkai sepasang baju melayu biru..(sgt ensem malam tu)
p/s:rugi sape xtgk...hehe
awek tersebut tgkkkk........
n cakap HENSEMNYE...

nasib baik aku xde mase tu...lau aku ade kannn..
nk je aku ckap...
WOIII...pkwe AKu tuh....hahhaha
tp berani kew nk ckp gtu....
hahahha,.....

cerita 2

tarikh: 26 feb 2011
hari yang same jgk ngn cerita 1 tu..
sedang kami berdua berdating dan ditemani oleh WAN SHAIRAZI...
tetiba ensetnye berbunyii..
aku : sayang, sape msg...
diA: ntah yang...number xkenal...
akU : dia cakp pe??
diA: dia nk berkenalan...
aKU: sayang, meh cni enset tu...
aku pun reply msg tu..."boley je"
number xkenal: xpe ke??t saya kena kejar plak..
akU: i kot yg kena kjar...bkn u...
nUm xknall:  i la yg ken kejar.. u kan dah ade mkwe..
 dIa: da la sayang..xpayh la blas msg dia tu..
aKu:..xpe la yang..bkn pape pun...
diA: t ada org jeles plaKK..
akU: eh2.. xde la...syg nk msg dia msg la...(dlm aty xbg sbnarnye..)heheh

aku : ni mkwe dia la ni..npe??awak nk usha pkwe sy ke??
num xkenal : owhh saya msg ngn mkwe awk la nie ea..

lpas tu xblas dah msg tu...

num xkenal tu kOLL./...
diA: heloo..xpyh la kol sy...sy dah ade mlwe la...

suke bile die ckp cmtu...hehhe
dia: tu la sayang...sbb tu syg xnk blas msg org YanG xkenaL...

Aku: alaa..syg xkisah la...lau nk lyn , lyn laaa...(padahal lam aty nih...xbleh22...)..hehhe
diA : betUl nihhh...
Aku: xpayah layan laaa...hehe..(taw pun tkot..)


cerita 3
akibat daripada aku memaksa dia g mengurut la...
nak makcik tukang urut tu memandangnye dan cuba untuk mendapatkan number tepon si dia...
si dia yang lagak seorang setia tidak mempedulikan perempuan tersebut...
(nsib bek...lau x i pacung kepala u t)...
p/s:dipendekkakn cerita la ni...


tu la hot sgt kann...
sampai i pun jeleSS taw...
sbb  saya sayang u  melebihi segalanya..
saya cinta u lebih dari segalanya....
hope u will luv me tiLL ends too...

dah lame simpan note nihh..
ari ni baru berjkesempatan nk post...
so, cite nye agak basi la...
heheh...

No comments:

Post a Comment