IKUT IKUTAN

Sunday, March 6, 2011

....kasut baru....

yeay!!
dapt juagak aku beli kasut..
setelah setaun lebih menyimpan perasaan nk beli kasut baru,...
dari hari raya aidilfitri taun lepas lagi nk beli..
tp ade masalah skit..
biasalah..
aku ni mmg susah kit lau bab kasut nih,,,
manyak cerewet mey..

mase raye tu dah g kedai- kedai kasut ngn mak....
bleh dikatakan masuk sume kadai lahHH...
haa,,mmg sume kdai pun...
pastu masuk la satu kedai ni...
kasut dia CANTIK sgt,,,
igt nk beli la kan...
then, aku pun jenguk2 la kasut kat kadai tu kan...
mak tye,,,nk ke kasut tu...
aku pun ckp nk3...
tp bila tgk hrga...
aku pun ckap blik kat mak..
"xpe la mak...len kali je kasut kat org"(bhsa kelate di KL kan.)
nk taw ke brape harga kasut tgu...RM 200 u..hamikk kaw..mhal gler...

mak mmg dah offer nk byar kan..tp aku pk kan adik2 aku yg lain..
lau aku beli..ape plak diorang...
mmg diorang xkisah tp aku yang kisah..
aku ase cm xadil la lau aku je yang dapt kasut yang mahal gedabak......

setelah sekian lama..
akhirnya kubeli jua kasut2 itu...
menggantikan sandle crocodile yg berumur 2 tahun

menggantikan kasut kuliah yang berusia 1 semester..heheh

putih je yang reti aku beli..so, ni lah hasilnye... 




putih jgkk..
hehe..
ni lah rupe kasut2 ku...
cantik x??
cantik kan..
ni bleh masuk malaysia book of record taw..
sbb ape..
sbb aku pilih kasut2 ni kejap je... n trus bayar,,,
dah la nekad beli 2 kasut..
ishhh..
bgoS x??
heheh
..
p/s: jgn sesape dtg umah nk curi kasut baru i plak ea....

No comments:

Post a Comment