IKUT IKUTAN

Thursday, December 30, 2010

BanGga jadI rakyAt mALaysIA

Perlawanan antara MALAYSIA dan INDONESIA 





proUd ti be malaysiaNNN..

no wonder...malaYsia are tHe bezT..
xkira lam bidang suKAn ape.
sama ade bola Sepak or beskaL..

jeLas n teraNG tanG-taNg 
suKan boLa sepAk 
n
besKaL 
sedang melonJak naiK...

kalaU dulU ramaI yang memperKatakAN skuAd boLa sepaK maLaysia
iTu daN inI..pelbagAi tomaHAn dilEmpar kan..

buT nowaDayS skUaD maLaysia membukti KAn
MALAYSIA memamg betul-betul MALaYSIA BOLEH..(penim ngn sentence nih)

papE pun..
we Are maLAysiaN...
ProUd to be MALaYsiaN..
mAlaYsIa tanaH tuMpaH  darAhkU..

muKa2 yanG menaIKKan namE maLAysIa

 SafEE saLi
 shahrUL idLaN talahA
 khairUL fAhmi chE Mat


shaHrUL idLan TalaHa...lagiii...


Tuesday, December 28, 2010

terPinGGir

ya ALLAh npe Kau bg aku rase perasaan ini..
aku rse terpinggir sgt22..huhu

pLisSS...jauh la perasaan itu...but..semakin hari semakin kuat perasaan yg kurasekan...
PERasaan je koT..
shuuuuhh..lari jauh2 perasaan iTU..xsuker taw...


tp lagi....aku masih rase la..
cmne nih..huk33
malAs layan la...dah22..jauh2 la ko perasaaN tu...xmO taw..cube masuK gak ngan .....

bIar la org Kata Hidung xmancung pipi tersorong2 pun...yang penting aku ikhlaSs taW nk kawaN ngan dowaNg..huk44

diE bt..sy Pun bgt jgK la..hehe

saya nengok dIe bt jd,,sy pun tru la..bt jgk,..tp ngape sy punye xleh nk post cm die poSt eh???
plikk22..
lantak la..yg petim saya pun bleh bt jgk cm die bt..
hehehe...
sonok ade video sendri..
kiki99..
xpe la...
diorang romantik taw..
jeles i bile sKodeng diE punyer bloG..hehhe,..

dah la i minat mamaT tue..
minat sbb diE the bEst....
dIe jagOan Malaysia...

nk nengOk x???
ni pic dIe..heheh
hahHHAHAhahah..
xleH blaH..letak pic aku ngan die..
tgk dek BINi dIe ni MampoS akU...
huhu,..
xkirA la..
bkan i nk Rampas dIe k..
i miNat jek..
jGaN slah faham Plak taw..
hehhe..

lau berkaitan ngn title aku tuSS..
binI die ade wat video saL dioranG ber2..
2 je..
so, aku wat jgk..
tp video pic aku je la..
nk bt cm diorang xde calon yang haLaL lg...
heheh..

k la...mlas Dah nk menaip nih...
lau rjin byak lg nk update lam nih..
daaaa....


Monday, December 27, 2010

cOngrAteSS buat maLAysia..

video 
malaysia boleh!!

cayalah MAlaysia....
bangkit dengan 1 per 1 perlawanan ...
fUUhhh!!!
kite tgk di indOn plak cmne....

video 
mALAYSIA BolEh lagi...

saYa Taw MALAysIa mampu lakukannya..
2 gol dari safEE saLi...
walaupun semalam bru melangsungkan majlis perkahwinan
Mohd SHArul IDLAn TalAHa tetap bersemangat bermain demi...
MALAYSIA terCiNTa...


video
akhiRnya malaysia berjaYa mengusai perLawaNan di tempaT sendri..
kite TGU plak ape yAnG akan berLaku di INdonesia plAkss...
doakan MALAYSIA berjaYA lagi....

MALAYSIA BOLEH(3x)

malaYSIA pAStI bOleH..

Sunday, December 26, 2010

hAri bhgIA seOraNg aBG...

 mase nk akad nikah
 selepas akad nikah..bersalam salaman
 nk ape tu abang oi..
 all the ladies..pemegang hantaran
our memori wit the groom n the bride..the luv day....
dah 2 minggu majlisnyer berlansung...
hari ni bru dpt nk update kat blog...
mklum la..i am a new blogger..hahhah

selamat menonton ea..muuuahhh!!

...luv is everitim...

Cinta Sejati dan Teman Sejati

Kenapa kita menutup mata ketika kita tidur, ketika kita menangis, ketika kita membayangkan, ketika kita berciuman?
Ini karena hal terindah di dunia TIDAK TERLIHAT.
Kita semua agak aneh... dan hidup sendiri juga agak aneh...
Dan ketika kita menemukan seseorang yang keunikannya SEJALAN dengan kita.
Kita bergabung dengannya dan jatuh ke dalam suatu keanehan serupa yang dinamakan CINTA.
Ada hal - hal yang tidak ingin kita lepaskan...
Orang - orang yang tidak ingin kita tinggalkan...
Tapi ingatlah... melepaskan BUKAN akhir dari dunia, melainkan awal suatu kehidupan baru.
Kebahagiaan ada untuk mereka yang menangis, mereka yang tersakiti, mereka yang telah mencari, dan mereka yang telah mencoba.
Karena MEREKALAH yang bisa menghargai betapa pentingnya orang yang telah menyentuh kehidupan mereka.
CINTA yang AGUNG adalah...
Adalah ketika kamu menitikkan air mata dan MASIH peduli terhadapnya..
Adalah ketika dia tidak mempedulikanmu dan kamu MASIH menunggunya dengan setia.
Adalah ketika dia mulai mencintai orang lain dan kamu MASIH bisa tersenyum sambil berkata 'Aku turut berbahagia untukmu'
Apabila cinta tidak berhasil... BEBASKAN dirimu...
Biarkan hatimu kembali melebarkan sayapnya dan terbang ke alam bebas LAGI...
Ingatlah...bahwa kamu mungkin menemukan cinta dan kehilangannya...
Tapi, ketika cinta itu mati... kamu TIDAK perlu mati bersamanya...
Orang terkuat BUKAN mereka yang selalu menang, MELAINKAN mereka yang tetap tegar ketika mereka jatuh.
Entah bagaimana dalam perjalanan kehidupan, kamu belajar tentang dirimu sendiri dan menyadari bahwa penyesalan tidak seharusnya ada.
HANYALAH penghargaan abadi atas pilihan - pilihan kehidupan yang telah kau buat.
TEMAN SEJATI...
Mengerti ketika kamu berkata 'Aku lupa'
Menunggu selamanya ketika kamu berkata 'Tunggu sebentar'
Tetap tinggal ketika kamu berkata 'Tinggalkan aku sendiri'
Membuka pintu meski kamu BELUM mengetuk dan berkata 'Bolehkah saya masuk?'
MENCINTAI...
BUKANlah bagaimana kamu melupakan, melainkan bagaimana kamu memaafkan.
MEMAAFKAN...
BUKANlah bagaimana kamu mendengarkan, melainkan bagaimana kamu mengerti.
MENGERTI...
BUKANlah apa yang kamu lihat, melainkan apa yang kamu rasakan.
Lebih berbahaya mencucurkan air mata dalam hati, dibandingkan menangis tersedu – sedu.
Air mata yang keluar dapat dihapus, sementara air mata yang tersembunyi menggoreskan luka yang tidak akan pernah hilang.
Dalam urusan cinta, kita SANGAT JARANG menang.
Tapi ketika CINTA itu TULUS, meskipun kalah, kamu TETAP MENANG hanya karena kamu berbahagia dapat mencintai seseorang LEBIH dari kamu mencintai dirimu sendiri.
Akan tiba saatnya dimana kamu harus berhenti mencintai seseorang. BUKAN karena orang itu berhenti mencintai kita MELAINKAN karena kita menyadari bahwa orang itu akan lebih berbahagia apabila kita melepaskannya.
Apabila kamu benar - benar mencintai seseorang, jangan lepaskan dia.
Jangan percaya bahwa melepaskan SELALU berarti kamu benar - benar mencintai MELAINKAN... BERJUANGLAH demi cintamu.
Itulah CINTA SEJATI
Lebih baik menunggu orang yang kamu inginkan DARIPADA berjalan bersama orang 'yang tersedia'.
Lebih baik menunggu orang yang kamu cintai DARIPADA orang yang berada di sekelilingmu.
Lebih baik menunggu orang yang tepat kerena hidup ini terlalu singkat untuk dibuang dengan hanya dengan 'seseorang'.
Kadang kala, orang yang kamu cintai adalah orang yang PALING menyakiti hatimu dan kadang kala, teman yang membawamu ke dalam pelukannya dan menangis bersamamu adalah cinta yang tidak kamu sadari.
And now find U'r Love ... ... ...

Saturday, December 25, 2010

sY sUkEr dIE..

suker awak!!!
tp malangnyer..awk org yg punyer...
(ade aku kisah)nk suker jgk..hahhahah

awk bt sy keliru dgn persaan sy sndri(aku je yg prasan nih)
kiki99
bez gak minat yg org punyer nih...
tp satu je la...sedih sorg diri...
jeles sorg diri..
hepi sorg diri...
sume sorg diri lah..


awk suker saya x??hahah
mesti la x kan...
lau awk suker sy, mesti awk ngn die...xde pape kan...
xpun mgkin mmg jodoh awk ngn die,,
sy ttp doakan awk bhgia taw...
sy bkn nk rmpas awk dri die..tp sy nk suker awk je...
xsalah kann...(...bela diri kot..)


awk ,,sori taw,,sy pau pic awk nih,,,hahah
(sape suh masukkan lam fb pic yg toMey)
tomEy antara yg len2 la...hahha


kesimpulannyer...sy suker AWK!!!


mImpi ngEri..

waktu tDO::1-2:30 pm...
hari.:sabtu

pergghhh,,,giler la...ngarot tu xyah bilang la...mmg ngarot sgt2..

jap ea..
nk gelak dlu..
hahahhahahhaahahhahahhahahahhaa

okeh3..nk cite nih...
nk dgr x??
hah!!  xnk dgr...
hmm xpe la...lau xnk dgr...korg bace je la k...sbb dlm ni mmg xleh dgr melainkan korg bace kuAt3..

cmne nk mula. ehh...
gni..mula2 mai xleh tdo aww..
tp pksA gak maTa sUH tdo..last2 leLAp laaaa.....

pas2..jeng....jeng....jeng...
nek buSS.....buSS terbaLIk....

xterbalik sebenarnya tp yg pasti pakcik drIver BUSs tu yang pengsaN....

hehehe....mase tu nek bus G lawatan kat SkOlah ala2 tenTerA g2...
pak CIK buSS tu La yg bAwaaaaak g jAllan2 tu....
kunUUn bAik lA kaN...
...lpas tu daK2 ni sumE dah PAnik Sbb Pak ciK bUss dah PengSan kann..cmne Nk Blik....huk99
dAk2 ni ikhtIAr gak Agar pakCIK tu Sedar..at laSt pakCik tu Sedar jgAk...(suker..suker..suker hati-nyanyi taw)..

bilA dah berada atas BUss tu Nk blik KOlej....tba2 aku dgr bunyi kuCIng...aku cri la bunYI kuCIng tu Kat mane aaannnnn....

laSt2 jupe Gak..nk taw made kat mane??kat kat lam Beg Pling kecik yg aku ade...xlogik langSUng...then, aku AMik die wat kuar..besor Jgk kuciNg tu...saIZ anaK kucing Baru Lahir La...

lpAS tu..lg XlogIk...kuar Bapak KuciNg Yg daTANg daRI mane..BAwah kusI aku...

aku Bukan mEn tkOt laGI...huhu...
rAse cAm xleH nk trIma kenyaTAAn dah,...

aku TRus bgUn....

laaa,,,,mIMPI upenyer...nsib bek mimpi jhe..lau x,lagi panjang aku mengarOt lam mimpi tuSS...hehhe

dada..SAlaM....

Thursday, December 23, 2010

iM nEw heRe

new kew???
pada hal aritu dah ade blog...tp memandai jep nk delete..
xsuker menuliSS la kununnyer...hek44

padahaL malaSS jek..

lau rajIn mesti dah byak aku menuLiSS kat bloog niH..cAm beZ jep kann laU ade Blog Sendri..


asik bace blOg oRaNG jek...

ade blOg Sendri...buleeSS la Nk ngarot n mencarut,...heheh
nk ade blog senDri...
dah Ade...tp g delete...
dah ni..bt yg baru la...

hehehe....

p/s::rajin2 la menulis yer wahai empunyer bloG...