IKUT IKUTAN

Sunday, March 6, 2011

FamLy daY bloK C

seawal jam 7.00 am aku dah bgun dah...
sbb arini ade family blok..
kununnyee bangun awal kan..
bgun2,,,solat subuh n trus ke dewan kolej za'ba...heheh...(pegi nagn muka xmandi..hahha~~)

bila sume dah kumpul...senamrobik dumulakan..heheh.
bez sgt2 sbb dah lame xbersenamrobik nih...hehehe..
mula lagu 'bila mama pakai celana',,,lpas tu lagu 'oche oche'...
mmg tersangat la enjoY..
tp dalam ke"enjoy"an ku,,,aku tetap igt CINTA HATI SAYA..
aku ttp igt kat cinta hati aku tuh...
n aku xkan lupakan die walau seketika pun,,,walaupun dia jauh dimata...hehhe

after the senamrobik, maka bermulalaHH....explorace cincai dari kami...
5 kumpulan sumenyer......
aku paling penat sbb kane run sini sana....
dah cam dak2 yang main explorace tu dah haaa....
tp xpe..aku suke...kiki99...
explorace tamat jam 11.30 pg...
dak2 blOk dibenarkan pulang....
tp KAMI....masih belum pulang,,,
KAMI bt hall...hehe
AKmi berKARAOKE...xpenah2 aku nyanyi..ttba arini aku kara0ke plak kat dewan tuh..
suara xyah ckap la kan..mmg kompem sumbang,,,
hahha

dengan menyanyi tu aku dapat kurangkan skit beban kat pale otak kau nih..
buT  tetap xlupa kepada CINTA HATI SAYA tu...

pada sebelaH petang plak ade sukaNEkA...
sonok sgt2...heheh..mcm2 dak2 ni maen..aku juz tgk je la...n gelak2 dengan kelakuan diorang nih...hehhe..
mmg enjoY sgt2 ptg nihh...
so, stakt ni dulu la cte sal famlydaY blok nih...t lau ade pape yng menarik sal bloK c, aku nk storY 2lagi...

bye22..
tQ~


No comments:

Post a Comment