IKUT IKUTAN

Saturday, March 12, 2011

hari Ini..

perjalanan hidup hari ini sangatlah membosankann..
kerna terpaksa hidup seorang diri..
jalam sowg2..
mkn sowg2..
tdo sowg2...
bt keje sowg2..

biasanya lau kena mkn sowg2,,jwabnyer aku xmakn la..
tp arini aku mkn gak sorg2...
...

perjalanan hidup arini begitu kosong...
tiada kisah lucu atau pun menarik untuk diceritakan..
mgkin disana ada benda yang bleh dikongsi bersama2..
tp aku pergi membawa diri untuk menenangkan jiwa dan berjumpa dengan adik ku..
jumpa adikk.
mgkin aku akan melupakannya bt seketika...

tp malangnyer...dia xpenah pergi dan luput dari kotak fikiran aku..
dia sentiasa melekat di minda aku..
aku dan mencuba sekuatnye utk membuang perasaan itu,...
tp perasaan itu tetap jugak ader...

awak...nape awak sggup bt saya cmni??
sampai aty awak taw...
.....
,,,,..
awak sjer je kann...


hmmm...
mmg nasib kot..
xpe la..
nk bt cmne kan..
kita dah xde jodoh..
adik beradik pun adik beradik la wakk...


.........
tQ~~
salam~
semoga tabah~~


No comments:

Post a Comment