IKUT IKUTAN

Thursday, March 3, 2011

KERINGLAH WAHAI MANIK2 HALUS....

mai..stop it!!!..
jgn nk mengeluarkan manik2 itu lagi...
tp cmne...
when im alone...i will think about u...
i always think about u...
u xpernah xhadir dalam fikiran i...
..
stop it mai!!!!stop it!!!!stop it!!!...
cmne nk brenti laU dapat taw brita sedih  ni...
tambah2 plak bila taw...
aku bukan yang pertama...
tp aku yang ketiga..
or mgkin aku yang terakhir...
aku xpaksa gtaw td...
tp mmg aku nk taw...
so, bila dah taw..tanggung sendri la akibatnya...

sori ea...saya xdpat tahan la air ni tuk terus keluar..
................
...............
okeh!!dah berjaya berenti...
tp xtaw la lepas ni cmnee....
sedih bukan ditinggalkan..
tp sbb diperlakukan seperti tidak ade pape yang perlu aku taw...
merahsiakan sesuatu yg sepatutnya aku taw lebih awal..
xpe laa..
nk wat cmne an..
dah terang dah aku mmg xpenting untuk dia..
its ok dear..
saya tabah menghadapinyA...

No comments:

Post a Comment