IKUT IKUTAN

Thursday, March 3, 2011

No tittle...

subhanaALLAH...
inikah balasan aku???
perkara yang paling aku tkuti berlaku juga akhirnya,..
si dia terpaksa memilih antara aku dan seorang lagi...

perkara yang selalu bermain di fikiranku..
menjadi satu realiti...
adakah kerana aku terlalu memikirkannya ...
sehingga ia menjadi sebuah realiti???

YA ALLAH..
berikanlah aku kekuatan...
untuk hadapi semua ini...

adakah ini perakhiran kisah kami...
atau akan bersambung lagi??
aku menyayangi MU...

seandainya ini pengakhiran kisah kami...
aku ingin ucapkan TERIMA KASIH TUHAN kerana memberi aku peluang merasai dan berkongsi kasih sayang dengan DIA...
walaupun seketika,,...aku xkan pernah melupakannya...
aku juga xkan pernah membencinya
kerana bukan sifatkU untuk membenci seseorang yang melukakan aku..
aku akn tetap menyayanginya....

sampai bila2 pun aku akan terus menyayangi walaupun dari jauh....
aku akan biarkan kamu bahagia bersama pilihan kamu....
kerna bahagianya aku apabila melihat orang-orang yang aku sayangi bahagia disamping yang tersayang...

aku xkan pernah n xmungkin akan menggu kehidupan kamu lagi.....
..................
....................
.........................
speechleSS...
semoga aku..kamu...dia bahagia...



No comments:

Post a Comment