IKUT IKUTAN

Tuesday, March 8, 2011

argghhh..kenyang!!!

jam menunjukkan 12.48 pagi...
my tummy masih full so xleh nk titow lagii..

ko makn mlm2 ke mai??
lau cmni xkuruS la...ckp nk diet..hahah
ptg puasa...mlm xyah mkn sbb nk diet..

ade sbb taw nape aku nk diet..
sbbnye~~ aku nk diet la...
tp ade sum1 ni xbagi aku diet..dia tkut aku sakit...heheh((~syg jgk kat aku ea))

dah2 bukan nk cte sal diet ni..
nk cte sal sambut besday my housemate...
tara....



<--- gaya min bawak kepada ika...
kek hiasan sempena arijadi ika








bo0m..bo0m...bo0mm...
bunyi mercun....
jagn wisau,,bukan mercun betul pun..juz mercun mainan jek..
heheh
terharu gler si housemate ku itu...
dia shy2 cry2..h0h0...
alaaa..jgn n anges taw..t sy nanges jugak..
dah la air mate saya murah skrg ni..
asik nk kuar jek....
tp saya kuat..so, saya xnanges laHH...
hheheh...

papepom...
hepi beSDAy to my hosmate..~~ikA~~
sweet 22..on 7 march 2011..

tQ~

No comments:

Post a Comment