IKUT IKUTAN

Sunday, March 20, 2011

saYa buKAn diraMpas K...

SAYA BUKAN DIRAMPAS!!!

abg ni dah salah faham tao...
mai bukan dirampas oleh si baju hijau ptg tadi tp mai ditinggalllkkAn oleh si baju merah itu...

situasi bila si baju hijau dituduh merampas..

abg : eh...zaim(bukan nama sebenar) ko dtg ngn sape??
zaim: dtg ngn kak mai la....
abg : ko naik moto ngn mai ke??
zaim: ha'ah..
abg: jahat ko!!!abis puin cmne??..ko RAMPAS awek org asli ek...
zaim: eh bang..mne ade....
abg: ko mmg...jahat ko rampas awek org asli kann...

aku mencelah gak mase diorang potpet2 tuh...
"abg, mai bukan dirampas laHHH..."
"mai ditinggalkann"
abg: xkiralah...zaim ni mmg ......ee...eee...(dia bleh g2 jek... ngn moto)

kejadian ni berlaku kat KTMB..
tgh jaga chek point explorace..

adoii...
ni lah org pertama yang back up si puin tu..
aku xkisah sebenarnye...
sbb dalam hal kami ni...xperlu sape back up pun...
mgkin abg yg xtaw cite kann..

tp sedih la jgk kann..
bila org cakap dia tu perampas...
aku bukan hOT sgt pun..nk rampas n dirampas nih....

atp aku juz nk hepi2 kan diri aku jek...
luaran mmg aku hepi n sentiasa gembira ...
dalaman aku ni ynag sentiasa pedih...
seperti pedih tgn aku yang mengetip keyboard ni....
kan kena buluh smlm....ada luka2 la skit...
walaupun sikit ...ia tetap pedih taw...

pape pun..aku akan terus hepi n ceria sokmo...
aku jugak harap diA bhagia dengan hidup dia sekarang,,..
harap diA mencapai target yanG dia impikaNN...

k lA...
maW jupe seseorang nih..
daaa~~
tQ~..
salam~~





No comments:

Post a Comment