IKUT IKUTAN

Friday, March 11, 2011

TAK LAYAK

yupp...
mmg xlayakk..
ape yang xlayak..
layak dari segi ape??
kenape ??
bagaimane??
dimana??

mmg xlayak la..
sbb aku sedar diri aku sape...
aku taw fizikal aku cmne...
aku taw peribadi kau cmne...
hanya aku je yang taw...

mmg xlayak la...
bukan aku xpenah ckap sebelum nih...
"xnyesal ke???"
jawapannye "X"
sekarang mgkin jawapannya "yaA" kan..
huhuhu

xkisah la ape pun jawapannYYa,..
aku mmg xkisah..
sbb aku sedar diri aku siapa..

GemoKk...
xcanTIkkk
banyAk xcaKap..
xcomey...
suka mencarUt..
cakap kasaR (walaupun ngn insan tersayang)...
perasaN baiK..
perasan cantik..
poyo...
penting diri sendiri..
berlagakK...
n sebagainya laHH..

itu laHh aku..lau xleh nk trima aku seperti itu..
mmg xlayak la aku untuk dicintai dan disayangi..
ade aku kisaHH..
xkisah pun...
yang penting aku bahagia...
tp sekarang ni aku bahagia ke??

asik sakit jek...
kene g klinik nih...
huhu
sbbb tu aku xlayakk..
jahaT bih..
suka sakitkan hati org...
tp xsuker mainkan perasaan orang...

itulah saya yang xpatut diberi kasih sayang dan cinta...

disini jek aku mampu meluah ape yg aku rase...
hanya disini sahaja...lau diluar sana xde sesape yang nk dgr...maybe they wiLL say..
nonsense!!..

pape hal...tQ to my bloG..sbb sudi melebarkan kanvas untuk aku menconteng perasaan aku ketika ini...
tQ~
salam~
semOGA tabAh~~


1 comment: