IKUT IKUTAN

Thursday, March 10, 2011

sebulan..

arini....
tanggal 9 mAC 2011..
genap sebulan wakkk....
genap sebulan saya simpan nombor FON awk..heheh..
genap sebulan jgak saya simpan perasaan SAYANG kat awak...
genap sebulan jugak saya simpan perasaan RINDU kat awak...
genap sebulan jugakklah saya simpan perasaan KASIH kat awak...
genap sebulan jugaKK saya simpan perasaan CINTA kat awak...
segalanya mmg sebulann lahh...
kerna 9 feb 2011 hingga 9 mac 2011




saya masih terkenang lagi cmne cara perkenalan kite..
ia berlaku secara xsengaja..
perasaan KASIH dan SAYANG itu hadir tanpa dipinta....
perasaan CINTA dan RINDU itu muncul tanpa dipaksa..
 aku bersyukur kepadamU yA ALLAH... yA TUHAN...yA RABBI..
KAu telah kurniakna rase itu kepada kU lagi..
walaUpun sementara...
akU akan pastikaN raSe SAYANG..CINTA...RINDU dan KASIH kepadaMU tetap sama...
berubah kerna bertambah bukan kerna berkurang...

p/s:CINtA AGunG itu CINTA kepada MAHA PENCIPTA...

AlhaMduLILLAh....
tQ~

No comments:

Post a Comment