IKUT IKUTAN

Thursday, March 10, 2011

SAyA sAkiT..


sakit....sakit..sakit...
sakit betul2 taw..
bukan maen2 or juz nk mitax simpati org...
aku bukan jenis yg cm2...
lau sakit, aku akan tahan sorg2..
mak ayah pun aku xgtaw...
sbb aku xnk diorang wisau n aku xnk org simpati kat aku....

tp dari semalam...pinggang aku mmg sakit sgt2...
lau duduk ok...
lau berdiri je, msti rase cm nk cabut je pinggang nih...
sakit sangat233...
ni bukan kali pertama tp dah byak kali dah..
aku bt xtaw je...
tp pg td aku mmg xleh than sgt sakit..
aku gtaw hosmate ksyganku (SHIKEN),,,.
dia ckp ni bkn kali pertma aku ckp ngn dia...dah byk kali...heheh
dia ajak g klinik..
huhu..
sori. la..klinik bukan tmpat yg sy suker pergi...
xnk laaa...

td gtaw DIA,...
dia ckp dia cm wisau...
awak,,sy nk awak taw..saya sakit betul2 taw..
bkn sakit juz nk dapt perhatian dari awakkk,,,
x!!2 bukan saya lau juz sakit sekadar nk amik perhatian org..

awak jgn wisau k,...saya leh handle my self...
sy bukan degil xnk g klinik...cuma sy tkt nk dgr ape yg bakal doc 2 ckapkan....
lau saya sakit teruk cmne??sy bleh jadi down taW...
saya xnk cm2...
saya nk chat2 selalU...
hehe...
sume org jagn wisau k..
saya ok2 jek...
hopefully..get well soon...



tQ~
salam

No comments:

Post a Comment