IKUT IKUTAN

Thursday, March 10, 2011

TeTiBa SeDiH...


tetiba ase sedih..
xtaw nape..
aty ni sayu sangat mlm nih...
sbb ape ea...
huhu...

yaALLAH..kaU kUAtkan laH Hati aKU..
tabahAKn Hati Aku supaya aku dapat melalui sume ini dengan redha...
tp aku kecundang dalam melawan rase...
aku gagal dalam melawan perasaan...
aku tidak mampu menipu diri aku sendiri....
aku tidak mampu menidakkan ape yang aku rase..

pedih sangat22...
2 3 4 hari lepas..aku cuba menerimanya...aku hampir berjaya...
tp mlm ni aku merasakan aku tidak mampu untk melawannya lagii...
kenapa dengan aku nih...
orang dah xnk tu xnk la...
org dah xanggap ko sbgai yang pling dia xsayang lagi...
wat pe ko nk tgu dia lagi...
dia sayang ko sebagai adik la!!
AKU TGU DIA SBB AKU SGT3 SYGKAN DIA LA...
AKU CINTA DIA..
AKU KASIHKAN DIA..
AKU RINDUKAN DIA...

tapi apekan daya....
aku hanya mampu memendam rase..
aku hanya mampu menyimpan rase ini dalam kotak hati...
simpan perasaan dalam kotak cinta dan lempar jauh di satu sudut hati ...
sejauh mane lontaran perasaan itu dicampakkan...
aku tetap xboleh melupakan kisah cinta kita..
walaupun hanya seketika....

dalam seketika itu kita banyak mencipta kenangan indah yang xdapat dilupakan...
dalam  seketika itu juga kita mencipta kenangan manis yang tidak mampu lekang di fikiran aku...
 .....
mungkin takdir yang harus aku terima..
ditinggalkan tanpa alasan yang munasabah..
dan pada anggapan aku..
aku hanyalah mangsa keaadann...

it ok dear...
aku tetap kan mencintaimU...menyayangimU...mengasihiMu...dan merinduimU...
kerna kau adalah CINTA HATI SAYA
tQ~

No comments:

Post a Comment