IKUT IKUTAN

Sunday, April 3, 2011

ON APRIL

1st post on apriLL..
taun ni sambut apriL kat kG...
1April di atas Bus...
sbb on the way blik kG mase tu...

hepi sgt2 sbb dapat blik umaH..
sbb dah lame gler xdapat blik umaHH...
hampir 2 bulan kOt..dari awal februari hingga awal aprill..
sebulan la kaNN..heheh..

yang xleh blah nyer...
blik umah pun ade org kOL-kOL sal keje..
penat la cmni..
blik umah igt nk rest minda sala keje kat kolej tp ade jugak yang menggangu..
xbermakna i xlayan k..
saya masih layan jugak walaupun kat umah untuk rest mind kann..
org tye, saya jawab..
org mitax tulom, saya tulom..
bos saya kol, saya angkat...
ketua blok saya mesej..
saya blas jugakk..

seBAB saya sayang sume ..
sbb tu saya layan...

nk tgk ABPBH plak..hehe=)
miss them oLL
k la da2...bye2...

No comments:

Post a Comment