IKUT IKUTAN

Thursday, February 24, 2011

sukE atY aku LAh...

lantak la korg nk ckp pe ann lau bace bloG aku niHH..
yg petim akU xggu blOg sape2 ann..hehhe
(cam marah jek..)
padahal xpUn...tp segan la bila ade org nk bace blog aku nihh..
dah la aku post sal die je..
sbb sekarang ni aku bhgia n hepi dengan diA walaupun dIa cmtu..
camtu??jeng33...

diE sorg yang sgT manjaaaa....sgt3 maNjaeaaa.....
so, aku sabar je laH melaYAn kerenahnyeee...
lgpun aku suke dIe camtu..

akU trimA dIa seadanya...
reNDAh kew...
BLAcK n white Ke...
xenseM kew...

aku terImaNya sumenyA..
yg petIm kamI saling sayang menyayangi antarA satu denagn yang lain..lkiki9

kat cnI kau cite semua sal Dia...
sejak Mula aku kenal dIA...
cAmne akU leh terjebaK untuk berkOngsi kaSih ngan diA...
sini laH sumeNye...
.cam AstrO tu..MACAM-MACAM ADOOO.....
hehehe...

so, suke aty aku laH nk ckap sal 'sensod '  ke..
x'sensod' ke..
itU haK akU k,...

xmarah pun Lau nk baca tp..MALLuu la wehh..
kahh7788...


p/s: i luv my Shoutaru k...hahha(mo0D:gedix ditgah malam...)

No comments:

Post a Comment