IKUT IKUTAN

Saturday, February 26, 2011

Pedih...

pedih kannn..(sambil bt muka skitt)
lame xdgr ayat tue..
rndu asenye..
mase gerak kerja openday aritu selalu gak dengor..
kak zila yang selalu ckp g2...
pedIIhh kannn....
xtaw la ngajuk sape ckap..
yg peting klakar la 2 pekataan tu..
eh22...igt dah..
die ngajUk cara EN NIZAM yang cakp..
en nizam ni lecturer uUndang kami as a pelajar pengajian malaysia..
tp kau xamik lg subjek nih...

tp kan..post kali ni...
aku bkn nk cite sal en nizam..
or cik azila...
en pedihh kann tu...

tp aku nk cite sal,,..aku lahh..
pedihh kann...
bila orang yang kita sayang..
orang yang kite cintai MARAH kite...

rse cam pisau tu menhiris2 jantung hati aku bila dia marah aku td...
mmg la sebelum aku penah dicabar oleh beliau untuk bt diE marah..
aku sahut cabaran tu (makwe yang bengong gni la)
tp aku xsengaja bt die marah td..
 tp bila die marah...mmg bt hati aku terluka..
akU taw...die juga terluka dengan sikap ku...

sebenarnya kau cuba untuk berubah deminya..
aku xnk hubungan aku ngan die seperti hubungan aku sebelum ni...
akibat keegoan Ku...
kami memilih untuk tidal bersama..
bukan kami..
tp aku...

apbila aku menjalinkan hubungann ngan mY shOutarU nihh..
aku niat untuk berubah...
utk jadi lebih prihatin terhadapnya..
syag kepadanya..
tidak cepat boring bila bersamanya..(sbb aku ni jenis yang cepat borink)
utk tdk jadi seornag yng suka memaksa secara tidak nyata..heheh(cmne la tuhh)

MALAM ni...
dia memarahi aku...
aku sedih bila orang yang kau sayang marah kepadaKU..
sdih sanagt,,,
perasaan ini...seolah-olah seperti mY mum  maarAH i mase suk umah dulu..
bila mak marah..
i kan nangis...
tp bkn depan makk laaa..

aku nangis sbb kau sedih laa...ornag yang kau sayang dah memarahi aku...
itu tandanya aku dah buat salah terhadap orang yang aku sayang tu..

kali nihh..
kekasih hati aku yang memarahi aku..
aku nangis gak sbb aku syang dia..
tp aku dah bt diA sedih n kecewa ngan tindakan aku tu...
mgkin ni balasan terhadap aku...
balasan??
balasan ape???
mesti korng pelik kaaannn..
bialah balasan itu menjadi rahsia di hati aku je....

 yang pasTi memamg PEdih bila insan tersayang memarahi aku...
sayang...
mai sayang sayang taw...
sayang sgt2...
mai mitax maaf sayang....

byee22...

No comments:

Post a Comment