IKUT IKUTAN

Thursday, February 17, 2011

kEsiMpulAnnyA...saYA mALu...

eee...malu....malu...malu..
shyyy...
shyyy...
shy...
bkn wan shyrazi tu kaaa...shy malu nihhh..


pagi2 dah ggu org tdO kaNN.huhu
kaN dapaT tu...


lepas Nih Malas daH kjuT diA..
sY nk Kjut Awk la...
buKAn nk Suh Bt pape puNN...


diallinggggg........tet tet tet.......
tet tet tet tet tet....this is the voicemail for the number....(ssh tol la die ni nk bangun...)
ada sebelah dah siram ngan air dah kot.....(are U tegar membuat itu kepadanya)
i buat jerrr...heheheh....


tp rse2 an lau betul2 ada sebelah an...sekali ngan aku2... join dia tdo kot...hahah
sbb memang feberet eden la law bub tdo2 niH.....
lagi pula dapat tdo ngan yang tersayang kaN..(halal la tyme nih)...
lg la xmaw bangun kanNNn...ghhehe...(mo0d:gediXs)


bkn soal tdo nk cte nih...
sambung balik....
kol 1 more tyme...
dialinggggg.....tet tet tet,,...tet tet  tet...
ttibe ade org angkat ...
dah suke nih...


tPPPP!!!...arggghhhh...MaLLuuUU.....
"helLLo helLo...epoY tdo laa..."-dialOg oRg yang menjawab panGGilan...
trus aku ltak fon 2 haaa...
xckp ape pun daH..hahaha
malu siot...sumpah malu glerr2.....


mmg lepas nih...mlas dah kjut dia...(pasti???jujur????)
mesti lah xpasti....eden nk kjut jgk..heheh..sbb eden sYg kam00...
tp ekaU jgn la ssuh bangun sgt...cian kat eden ni aw...
cam org angau taw...asik2 maw kol...asik2 maw kol....
cam dah xleh berpisah langsung daH nih....(kawenkan bawu taw!!)...heheheheh


huhuHUhU...sbb tu la tjuk entri ni KESIMPULANNYA SAYA MALU...
mmg saya malu la kan bile BUDAK itu yang jawab panggilan saya kepada bakal suami saya....hehehe...


kesImpuLannYa..mmG saYa maLU....
saYANg...malU taw...huhu

No comments:

Post a Comment