IKUT IKUTAN

Thursday, February 24, 2011

bAhaGia ker??

sejak diA muncuL dalaM diarI hidup AkU...
kebahgiaN mula teraSa seperti daHulu...
aKU disayang dan dicinTai sepenUh hati....
aku takut sebenarnya untuk mencintai mereKA yang menyayangi akU..
keRana AkU takUT aKu tidaK mamPu untuK memBALasnYa sepeRti yanG di BerIkan kepadaKU...

Aku takUt keBahagiann ini hanYA semEntara tp..
akU akan BerusAh agar kebahgiAN  Ini menJadi miLikkU bt selamanYA...
akU akN melUpaKAn cinTA duLU...
daN akU akaN terUSkaN cInTa inI bersaMAnyA...

cInta bersAmanYa yanG akU ngInkan selAmA iNi...
diA selaLU menjaGa kU...(walaupun lau tgk fizikalnya, aku yang patot jagA dia..hahha)
dIa sgt mengkhuatirI akU,...
mGkin keraNA sayAnG..
muNgkin keRAna diriNya menciNtai akU...

awKK..sayA saYnaG awaK tAw...sampaI biLa2...sayNAg itU aKaN adeR uNtuK awAk..
sayAng itu AKan mekar berkeMbanG...
tidak mungkiN iA akan puDar mElaiNkan YANG ESA menGhalaNg kitA untuK bersaMA...
akU akaN berusaHA  untUk memastiKan rasa SaYAng itu senTiasa Ada Untuk KamU..
tidAk aKAn berkUrangan mALahan makIn bertaMbaH darI harI ke HAri...

seandainyA kehadiranKu memBUat fikiRanMU xmenEntU..
akU moHoN maAf...keraNa akU amaT merasakaN akU sanGat perLukanMU saAT ini...

jadI jiKA ditaNya bahaGIa keR...??
jawaPanNYer~~yeSS!!!! sayA baHAgiaa,,,,.....

No comments:

Post a Comment