IKUT IKUTAN

Thursday, February 17, 2011

diA beNar2 hadiR DaLaM hiduPkU..

hari : rabu 
tarikh : 9 2 2011
jam : 7 11 am
aku mulai menerima mesej dari die
hari : rAbu...
tarikH : 16 2 2011...
jam : 7 15 am

hari ni genap seminggu aku mengenalinya n menyayanginya...
ape yang aku rasekan sebelum ini adalah benar belaka...
aku tidak merasekannya seorang diri..
dia turut merakankan hal yang sama sepertiku..
(ayat skema....plissS la..)

saya akan cuba sayang awak seperti mana awak sayang saya,....
we love each other..
i feel this since we start messanging each other....
tp aku merasakannye bila kau post kat FB..
"FALL IN LOVE"
that tyme the person in my mind is only U dear...
i don't know why i luve u..

tengs taw sbb syg sgt2 kat sy...
saya tye awak..nape syg saye..
awak jwab,,,tye la ati sy.....
heheh..,men2 ea..
xpe2..
i still believe what u have said b4...

awak merungkai disaat awk mula rasekan  sesuatu,,.
hati awak terdetik untuk menyayangi sy sebelum saya merasekannye ...
we fall in love ....

tp kan awk..sy xpuas ati la bile awak ckp..belum masenye lg...
npe wak???
nk kenal sy dulu ea...
u.k... i xde hal..
tp kan awk jgn nyesal bila btul2 dah kenal sy taw..(suspen je kan..)

.......
jiwa eden kosong tanpa ur mesej...
nk msej selalu..
nk ckp fon selalu...
mmg hebat la penangan cinta kali ini....cehh44...

....
byk nk cte ni...tp mata dah ngantukk..lgpun , sblum dia tdo td, die pesan jgn tdo lwat2..heheh..(bajet ikot la an,....)

suke ati aku la nk ikot ke x an....kiki888(mai tingtong!!)
tp aku akan ikot sbb AKU SAYANG DIA la..xkan aku sayang kAU plak annn..xbulih cm2....

u make my life full wit smile..(sbb dia suka bt kelakar...)..




No comments:

Post a Comment