IKUT IKUTAN

Thursday, February 17, 2011

dapat gelaran baru...WAKANA



w0w..ape yg w0w tu??
hehehe...


bertarikh 10 2 2011..maizatul akma telah mendapat name baru....hahhahahaah...
xabih2 ayat skema...
stop it ayat skemaaaa....


aku dapat nme baru..gni ctenye...
akU ade kenal ngan sorg ni an...budak sekeliling nIh jgk...(around UPSI)
b4 this we are chat on fb...
his fb is Shoutaru Qsfour
aku xtaw npe die letak fb name uh ann...
tiap kali aku on9 n die on9..mesti die kan tgur aku kat chat fb tu laa ...
aku layan je..(bukan sebab eden gatai nohh..)...
tp sbb aku pikir die dak baru n same2 bekerjasama dalam menjayakan openday...


die akan tguR pe taw..
"salamm"
"are ok today?"


dalam pale otak aku nih..
pe hal dak nih..
stiap kali tgur aku cm2 la...itu lah ayatnye..
heheh...xkira lah  lam fb kew...luar fb ke...
same je ayat die..(ayat nk usha ea..)...hahahahahahah..
bila die tye cm2..aku jwab la cm biasa an...


..........
sampai la satu mase..aku gatai tgn tukar profil pic aku same ngn profil pic dia...hahaha
ade org perasan n ask him la....
"dik, kapel ngn mai ke??''
nk gelak aku dgt sentence cm2...(ni die yg cite la...)


lpas tu kiteorang chat lg...aku nanye die..nape bubuh name cm g2..
die ckap die minat kamen rider...
pastu die duk bercerita sal shouaru die tu laHH,,,,
dia share sal lagu yang die minat..n so on la kannn...


aku tye die sal kamen rider..dia ckp pe taw."mia nk kamen rider ape??sume die taw.."
gler punya minat mamat ni kat kamen rider ann...
aku pun ape lg , knekan die la kan..."kamen rider mai ade x??"
dia ckp kamen rider tu xde...
aku pun saje nk graw2 an..
"awk la jadi kamen rider sy..bleh??"
dia ckp "boley jep..."...heheheh


lpas tu laH die suh aku tkar profil pic aku kepada WAKANA...awek shotaru dalam kamen rider dia tu la....
then aku tkar la....
tp an, sebelum aku tkar profil pic jadi pic wakana, mber die kompius mne 1 fb dia n mne 1 fb aku...hahhaha
padan muka ko budak!!dah tertukar...hahahaahha


sume dak umah n kawan2 die tAw n from that point la they all call me wakana....
till now, they still koL me ..wakana..wakana...wakana....


so, tu lah name baru sy..heheh..


me vs wakana




No comments:

Post a Comment