IKUT IKUTAN

Sunday, December 4, 2011

Borink punyer cerita

woiiii!!nk bt ape nihhhhhh!!!!
SANGAT BORINK!!
ade cadangan nk bt ape2 tak???
update blog ni pun sbb dah xtaw nk bt ape...biasa nyer mlas je nk update blog tambah2 plak xde idea...
hehe...
duk pk2 ape nk bt la ni...
tiba2......
tinggg!!!!!..
kuasa magik tgn aku dtg.....
taraaaaaaa   >>>         www.tonton.com.my       <<<<
aku bukak tonton..bleh gak tgk citer kan......
baisa aku bukak laman web tonton ni tgh2 mlm sbb line laju sket....
lau bukak fetang-fetang gak macam siput la jawabnyer...buat sakit jantung hati je...
tp arini laju plak line wifi JARinG ni...(tQwifi jariNg UPSi)
...igt nk tgk TENTANG DHIA...(sape follow cite ni??)..cer bagi sinopsis skit..nk taw nihhh...^___^..
tp mase duk intai2 cite DHia nih ,,aku ternampak satu dokumentari yang lagi menarik minat jiwa aku tuk tgk.,..so, TENTanG DhiA dilupakan dan Majalah 3 jadi pilihannn.....
lau zaman dulu aku mmg suka tgk majalah 3.tp bila dah bertambah usia ni..lagi2 bila duk hostel kan..mane nk layan citer sgt.....
nasib baek negara makin maju kehidupan pun makin canggiH....bleh la tgk via maya ni haa sume cite yang dah tertinggal episod ke bagi yg mengikut sesetengah citer...
org yang xpenah follow pape cite dan berniat nk tgk pun bleh gak lyan laman web td tuhhh....

ok!! back to dokumentari on TV3 tuh..
>>>MAJALAH 3<<<
isu ape yang bez sgt tu????
sape leh teka???
hahaha

sape knal aku mesti dia taw...kiki999....
ape???
soal cinta....
nope!
kisah sedih...
nope!!
cinta tu hampir tepat la....
oke23...aku gtaw...
cinta bola..eh3 silap Dokumentari HARIMAU MALAYA~
aku lau bab bola ni no 1 la...hehe.(penyokong tegar ni)
mungkin sbb merekamereka dah mengharumkan nama negara la kan sbb tu ade dokumentrari sal mereka tu ye...
dalam dokumentari tu, si pengacara NURUL SYUHADA NURUL AIN (dah macam nama dua org) juz crita sal kebangkitan ~kejayaan~ dan arena bola sepak kita makin yang disanjung selepas melalui fasa2 yang tidak berapa menggembirakan dulu...
 namun kini segalanya bangkit kembali (ayat skema)..hahaha...
duk khusyuk tgk dokumentari tu sampai dah masuk waktu asar dah hai......
dah lebih dah pun....
jom la kite solat dulu...
yang penting HATI aku dah dibaluti dengan bendera MALaysia nihh...so SELAMANYAAAA...MAlaysia dihatiku~~..
next tyme aku cite lagi sal cinta giler bola aku ini yerr....
kesimpulannyer..bila borink layan pape je mengenai bola
bubye~
salaam~
HARIMAU MALAYA!!

No comments:

Post a Comment