IKUT IKUTAN

Friday, May 6, 2011

~puTuS~


 
hype..
sori la sbb lame x hapdate aku nyer blog ni ngan crite2 cinta aku..
bukan ape...
aku dah x bercinta dah..
sume nyer dah berakhir..
bila dah PUTUS tu..
aku jadi xde mood sgt nk crite sal cinta2 nih...

betul la org tua2 ckp...
jgn terlalu ghairah dengan sesuatu..
ini la balasannyer..
gembira yang hanya sementara..
oke...kesimpulan disini...
jangan terlalu taksub dengan sesuatu sbgai contoh adalah CINTA..
CINTA pada YANG ESA xpe....
jgn CINTA sesama MANUSIA melebihi YANG ESA..

cer layan lagu ni....heheh

video

hak99...

cam kena jek lagu ni ngn ape yg telah berlaku kat aku beberapa bulan yang lalu...
"kau tinggalkan aku dan cari yang lain"
ayat ni jela yang tepat toink atas dahi dia...

cuma
penghujung lagu tu je xkena sgt ngn aku..
sbb aku belum jumpa yang baru lagi..
yang betul2 menghargai aku..
yg betul2 menyayangi aku...

kira ok laH..kena la skit2 kan..
hahhaha

k la..malas dah nk crte babak sedih ni..
buang masa eden yoo..

~bye~salam~


No comments:

Post a Comment